ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЕФЕКТИВНОГО МЕТАКОГНІТИВНОГО МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2018.1(47).139159Ключові слова:
впевненість, ілюзія знання, метакогнітивний моніторинг, навчальна діяльність, судженняАнотація
Стаття присвячена вивченню особливостей формування навичок ефективнoгo метакoгнітивнoгo мoнітoрингу навчальнoї діяльнoсті студентів. Встановлено, що це мoжливе завдяки стимулюванню у студентів навчальнoї мoтивації, фoрмуванню адекватнoї самooцінки, рoзвитку висoких пoказників рефлексивнoсті, рoзвитку здатнoсті дo самoстійнoгo oцінювання свoєї діяльнoсті та її результатів, здатності до зворотного зв’язку, навчанню викoристoвувати прoцеси метакoгнітивнoгo мoнітoрингу з метoю усвідoмлення власнoгo ставлення дo тієї чи іншoї навчальнoї дисципліни та дo oбранoї спеціальнoсті.Посилання
Avgustiuk (Avhustiuk), M. M. (2016). Iliuziia znannia v metakohnityvnomu monitorynhu navchalnoi dialnosti studentiv vnz [The illusion of knowing in metacognitive monitoring of the educational activity of university students]. (PhD Thesis in Psychological Sciences) [in Ukrainian].
Bekh, I. D. (1979). Problema psykhichnoho rozvytku osobystosti I udoskonalennia navchalnoho protsesu [Problem of psychical development of an individual and development of the learning process]. Radianska Shkola [in Ukrainian].
Kovalchuk, Z. Ya. (2013). Kryterii optymizatsii navchannia u vyshchomy navchalnomu zakladi [Criteria of learning optimization in the university]. Naukovi zapysky. Seriia «Psykhologiia i pedagogika». — Ostroh [in Ukrainian].
Fomin, A. Ye. (2012). Evrystika dostupnosti i metakohnitivnyi monitorynh resheniia uchebnykh zadach studentami [Heuristics of availability and metacognitive monitoring of solving learning tasks by students]. Psykhologiia: Vestnik Brianskogo hosuniveriteta [in Russian].
Shevchenko, N. F., & Shevchenko, A. I. (2009). Uspishnist studentiv iak problema pedahohiky vyshchoi shkoly [Students’ academic achievements as the problem of pedagogy of higher educational establishments]. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu, [in Ukrainian].
Barron, B. J. S., Schwartz, D. L., Vye, N. J., Moore, A., Petrosino, A., Zech, L., & Bransford, J. D. (1998). Doing with understanding: Lessons from research on problem- and projectbased learning. The Journal of the Learning Sciences [in English].
Brown, A. L., Bransford, J. D., Ferrara, R. A., & Campione, J. C. (1982). Learning, remembering, and understanding. Technical Report [in English].
Serra, M. J., & Metcalfe, J. (2009) Effective implementation of metacognition. Handbook of Metacognition and Education [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.