Психологічні особливості соціальної перцепції ікони серед молоді (емпіричне дослідження через призму гендерного підходу)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.6.136159Анотація
Проведено емпіричне дослідження соціальної перцепції ікони серед молоді. Виявлено психологічні особливості сприйняття православної ікони з урахуванням ген-дерного підходу. Розроблено механізм для вивчення соціальної перцепції сакрального мистецтва — Ікони.
Матеріали дослідження та висновки можуть бути корисними в розв’язанні проблеми введення духовно-морального компоненту до шкільної програми, а саме — вивчення дітьми в рамках факультативу такого предмета як «Основи православ’я та іконографія»
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.