Понятійний апарат, використовуваний в дослідженні успішності суб’єкта в бізнес-діяльності

Автор(и)

  • Т. П. Чернявська
  • Т. П. Чернявская
  • T. P. Chernyavskaya

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136123

Анотація

У статті проаналізовано загальноприйняті поняття й уточнено їхнє трак­тування відповідно до мети і завдань дослідження успішності суб’єкта в бізнес-діяльності. Виявлені зміни обумовлені низкою причин, а саме: виникненням нових галузей психологічної науки, таких як економічна, промислова, організаційна психологія тощо, та міждисциплінарним ха­рактером проблеми, яка розглядається, що суттєво впливає на специфіку трактування одного і того ж поняття, вживаного в різних галузях психо­логії. Результати проведеного аналізу можуть бути використані в розробці концепції дослідження проблеми успішності суб’єкта в бізнес-діяльності

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-31

Номер

Розділ

Статті