Особистісні детермінанти синдрому емоційного вигорання у педагогів

Автор(и)

  • О. Н. Кириченко
  • О. М. Кириченко
  • O. Kirichenko

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136112

Анотація

У статті розкриваються результати дослідження особистісних детермінант син­дрому емоційного вигорання у педагогів, розкриті ознаки синдрому емоційного ви­горання, що найбільш часто зустрічаються, виділені свідчення до профілактичної або корекційної психологічної роботи з питань емоційного вигорання у педагогів, вказані особливості психокорекційної і профілактичної роботи з особами, що ма­ють ознаки емоційного вигорання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-31

Номер

Розділ

Статті