МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПАР ВИКЛАДАЧ — СТУДЕНТ У ВИШАХ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ ПРИКЛАДНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Г. В. Чабан Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2%20(32).135117

Ключові слова:

соціально-психологічне дослідження, штучна нейронна мережа, соціальна система

Анотація

У роботі, використовуючи апарат штучних нейронних мереж із шарами Кохенена, розвинуто метод моделювання ефективних навчальних пар викладач — студент вищого навчального закладу. У якості основного критерію формування останніх прийнято ступінь агресивності особистості. Як приклад, використано дослідження студентів академічної групи філологічного фаху та викладачів кафедри прикладної лінгвістики. Подано результати комп’ютерного моделювання, які аналізуються.

Біографія автора

Г. В. Чабан, Національний університет «Львівська політехніка»

Chaban G. V.

Посилання

Kuravskij L. S., Malyh S. B., Kravchuk T. E., Kuznecova I. V., Semago N. Ja. Metody klassifikacii v psihodiagnosticheskih issledovanijah // Voprosy psihologii. — 2006. — № 1. — S. 157–168.

Majers D. Social’naja psihologija. — SPb.: Piter, 2013. — 800 s.

Maksimenko S. D. Zagal’na psihologija. — Vіnnicja: Nova kniga, 2004. — 704 s.

Ossovski S. Nejronnyje sieti dla obrabotki infornacji — M.: Finansy i statistika, 2002. — 344 s.

Chaban H. V. Vyznachennia stupenia psycholohicznoi sumisnosti v navchalnykh strukturach vyshchoi osvity // Visnyk Kharkivs’koho nacionalnoho uniwersytetu im. Karazina. Seria «Psychologia». — 2014. — Vyp. 53, N 1095. — S. 229–232.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-26

Номер

Розділ

Статті