ДЕЯКІ ПОЛІТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ НАПРЯМКИ В РОБОТІ З ДІТЬМИ, ЯКІ МІГРУВАЛИ В МЮНХЕН В РАННЬОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • Р. Енгелс-Критидис Софійський університет «Св. Климента Охридського», Болгарія

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2(32).135108

Ключові слова:

діти мігрантів в Мюнхені, скринінг, SISMIK

Анотація

У роботі представлені деякі практичні та політичні напрями і лінії в сфері соціальної, освітньої та мовної підтримки дітей, які мігрували в ранні роки в Мюнхен, Німеччина. У статті описуються зміст та напрямки застосування інструментів скринінгу, що використовуються для оцінки знання німецької мови дітьми, які мігрували до вступу до школи, а також важливої ролі міжкультурної освіти та мовної частини (не німецькомовної частини) міста Мюнхена на підтримку дітей з сімей мігрантів.

Біографія автора

Р. Енгелс-Критидис, Софійський університет «Св. Климента Охридського»

Engels-Kritidis R.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-27

Номер

Розділ

Статті