Візуальне мислення як спеціальний компонент обдарованості у сфері інформаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.11.136287Анотація
На основі засад семантично-стратегіального підходу до вивчення візуального мислення обґрунтовано зв’язок креативності з візуальним мисленням як продуктивним видом мисленнєвої діяльності. Показано, що продукт візуального мислення — образ-концепт, який для обдарованих ІТ-фахівців має надлишкову кількість ступенів свободи стосовно образів чуттєвого відображення, пов’язаний із здатністю до створення унікального ІТ-продукту як втілення «образу світу» інформаційних технологій в реальність##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.