Психологічні особливості практичної роботи з дітьми, хворими на ДЦП
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.6.136166Анотація
В статті представлено опис практичної роботи з дітьми з ДЦП, пропонуються варіанти спеціально організованої психолого-педагогічно-соціальної допомоги. Вказано на важливу роль своєчасної та якісної психодіагностики, профілактики й корекції поведінкових, нервово-психічних і рухових розладів з метою успішної інтеграції в соціум дітей з ДЦП. Відзначено, що процес соціально-психологічної адаптації є неможливим без достатнього рівня розвитку психічної діяльності дитини.
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.