СТАНОВЛЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТИЛІВ МЕДІАКОМУНІКАЦІЇ: ОСНОВНІ ЧИННИКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1(31).135046Ключові слова:
медіасередовище, образ, медіакомунікація, індивідуальний стиль, суб’єктивні чинники, об’єктивні чинникиАнотація
У статті розкриваються індивідуальні особливості взаємодії особистості з сучасним медіасередовищем. Визначається сутність індивідуального стилю медіакомунікації. Аналізуються основні чинники становлення стилів медіакомунікації. Наводяться конкретні методики дослідження чинників та стильових особливостей взаємодії особистості з медіасередовищем та дані пілотного дослідження.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.