ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА І СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • О. Є. Шинкаренко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.2%20(40).134495

Ключові слова:

соціально-політична безпека, соціально-психологічна безпека, демократичні вибори

Анотація

В статті розглянута важлива проблема забезпечення безпеки особистості в умовах трансформації соціальних відносин, яка, як визначилося при проведенні в сучасній Україні соціологічних досліджень, стикається із проблемою неподолання патріархального характеру суспільства. Аналізується ситуація у різних регіонах країни. Визначаються основні напрямки ціннісних орієнтацій населення та їх втілення при проведенні демократичних виборів. Підкреслюється необхідність в процесі організації подібних виборів орієнтації громадян на політичні партії та політиків, що можуть забезпечити через втілення демократичних, європейських цінностей підвищення соціально-політичної та соціально-психологічної безпеки особистості.

Біографія автора

О. Є. Шинкаренко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Shinkarenko O. E.

Посилання

Malkin E. B.&Suchkov E. B. (2003) Osnovi izbiratel’nykh tekhnologiy i partiynogo stroitel’stva [Fundamentals of election technologies and the party building]Moskow: Russkaya panorama. [in Russian]. 2. Gabrijeljan O. A. et al (2012) Political Science: Research Methods: Tutorial. O. A. Gabrijeljan(Ed.), Kyiv: Akademija. 3. V. A. Poltorak et al. (2010) Political marketing: essence, functions, problems of use: monograph. V. A. Poltorak(Ed.) — Dnepropetrovsk: Vid-vo DUEP іmenі Al’freda Nobelya. 4. Poltorak V. A. & Petrov O. V. (2004) Izbiratel’nye kampanii: nauchnyy podkhod k organizatsii [Election campaign: the scientific approach to organization],Kyiv:Znaniya Ukrainy. [in Russian]. 5. V. A. Poltorak, O. V. Petrov, A. V. Tolstoukhov (Ed.) (2011) Policy Sociology: Textbook in 2 parts. Kyiv: Vid-vo Yevrop. un-tu 6. Devid D. Perlmatter(Ed.) (2002) Guide for a political consulting. — Moskow: Konsaltingovaya gruppa «IMIDZh-Kontakt». 7. Shinkarenko O. Є. (2013) Marketingova model’ elektoral’noi povedіnki: sutnіst’ ta osnovnі kharakteristiki [Marketing model elektoralnoї povedіnki: sutnіst that osnovnі characteristics] Ukrains’kiy sotsіologіchniy zhurnal- Ukrainian sociological journal, 1–2, 87–91. [in Ukranian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-26

Номер

Розділ

Статті