ДЕМОКРАТИЧНІ ВИБОРИ ТА СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНА І СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ВІДНОСИН
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.2%20(40).134495Ключові слова:
соціально-політична безпека, соціально-психологічна безпека, демократичні вибориАнотація
В статті розглянута важлива проблема забезпечення безпеки особистості в умовах трансформації соціальних відносин, яка, як визначилося при проведенні в сучасній Україні соціологічних досліджень, стикається із проблемою неподолання патріархального характеру суспільства. Аналізується ситуація у різних регіонах країни. Визначаються основні напрямки ціннісних орієнтацій населення та їх втілення при проведенні демократичних виборів. Підкреслюється необхідність в процесі організації подібних виборів орієнтації громадян на політичні партії та політиків, що можуть забезпечити через втілення демократичних, європейських цінностей підвищення соціально-політичної та соціально-психологічної безпеки особистості.Посилання
Malkin E. B.&Suchkov E. B. (2003) Osnovi izbiratel’nykh tekhnologiy i partiynogo stroitel’stva [Fundamentals of election technologies and the party building]Moskow: Russkaya panorama. [in Russian]. 2. Gabrijeljan O. A. et al (2012) Political Science: Research Methods: Tutorial. O. A. Gabrijeljan(Ed.), Kyiv: Akademija. 3. V. A. Poltorak et al. (2010) Political marketing: essence, functions, problems of use: monograph. V. A. Poltorak(Ed.) — Dnepropetrovsk: Vid-vo DUEP іmenі Al’freda Nobelya. 4. Poltorak V. A. & Petrov O. V. (2004) Izbiratel’nye kampanii: nauchnyy podkhod k organizatsii [Election campaign: the scientific approach to organization],Kyiv:Znaniya Ukrainy. [in Russian]. 5. V. A. Poltorak, O. V. Petrov, A. V. Tolstoukhov (Ed.) (2011) Policy Sociology: Textbook in 2 parts. Kyiv: Vid-vo Yevrop. un-tu 6. Devid D. Perlmatter(Ed.) (2002) Guide for a political consulting. — Moskow: Konsaltingovaya gruppa «IMIDZh-Kontakt». 7. Shinkarenko O. Є. (2013) Marketingova model’ elektoral’noi povedіnki: sutnіst’ ta osnovnі kharakteristiki [Marketing model elektoralnoї povedіnki: sutnіst that osnovnі characteristics] Ukrains’kiy sotsіologіchniy zhurnal- Ukrainian sociological journal, 1–2, 87–91. [in Ukranian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.