АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В АНАЛІЗІ ПОРУШЕНЬ АДАПТАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ МОРСЬКОГО ТА РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2707-0409.2019.1(49).185774Ключові слова:
акмеологічний підхід, судноплавні спеціальності, психоемоційний стан, порушення адаптації, екстремальні умовиАнотація
У статті проведено аналіз літературних джерел з проблеми акмеологічного підходу в процесі становлення особистості; особливостей порушень адаптаційних можливостей людини в умовах тривалого плавання. Розглянуто особливості акмеологічного підходу в становленні особистості студента вищого навчального закладу спеціальності морського і річкового транспорту.Посилання
P Platonov S. G., Kovlakas E. G. (2015). Akmeologicheskiy podhod k diagnostike kadrov morskih professiy [Acmeological approach to the diagnosis of personnel maritime professions]. Sumi: Irkutsk: Bulletin of Irkutsk State Technical University.
Buchek A. A., Ermolenko A. V. (2016) Akmeologicheskie invariantyi professionalizma: k postanovke problemyi [Acmeological invariants of professionalism: to the formulation of the problem]. Sumi: Kemerovo: Vestnik Kemerovskogo gosudarstvennogo universiteta.
Litvak R. A., Kolyarova I. O. (2017) Akmeologicheskiy podhod k sotsializatsii lichnosti v sotsiokulturnom obrazovatelnom prostranstve [Acmeological approach to the socialization of the individual in the socio-cultural educational space]. Sumi: Yuzhnouralsk: Vestnik Yuzhno-Uralskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriya: Obrazovanie. Pedagogicheskie nauki.
Mihaylova A. G. (2015) Akmeologicheskiy podhod k formirovaniya professionalno-tvorcheskih sposobnostey buduschih inzhenerov [Acmeological approach in the formation of professional and creative abilities of future engineers] Sumi: Tomsk: Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta.
Kedrova E. M. (2011) Teoretiko-metodologicheskie predposyilki stanovleniya intellektualno zreloy lichnosti v vyisshey shkole [Theoretical and methodological prerequisites for the formation of an intellectually mature personality in high school] Sumi: Omsk: Psihopedagogika v pravoohranitelnyih organah.
Karipbaev B. I., Ziatdinova F. N., Muhamadeev I. G., Ahmerova N. M. (2017) Akmeologicheskaya kompetentnost v sisteme vyisshego obrazovaniya: v ramkah mezhdunarodnogo sotrudnichestva [Acmeological competence in higher education: in the framework of international cooperation]. Suni: Dagestan: Izvestiya Dagestanskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta. Psihologo-pedagogicheskie nauki. Psihologo-pedagogicheskie nauki.
Verbitskaya N. O., Matafonov M. E., Fedorov V. A. (2015) Kompetentnost orientatsii i adaptatsii na ryinke truda: akmeologicheskie osnovaniya issledovaniya [Competence of orientation and adaptation in the labor market: acmeological basis of the research]. Sumi: Yekaterinburg: Obrazovanie i nauka.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Психологія та соціальна робота
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).